vineri, 3 decembrie 2010

Nelu si greseala sa

Nelu a spart o cana: "plici!",
neatent, ce poti sa zici?
se gandest, se gandeste,
cana nu se mai lipeste!
Vine mama:"Ce-i cu tine, ce ti s-a intamplat, copile?"
lacrimi mici apar sub geana...
"N-am nimic ,am spart o cana!"
"Rau, dar nu pot sa te cert,
ai spus drept si-acum te iert!"
 

Balada unui greier mic - de George Toparceanu

Din casuta lui de huma
A iesit un greierus
Negru,mic,muiat in tus
Si pe-aripi pudrat cu bruma:

-Cri-cri-cri!
Toamna gri,
Nu credeam c-o sa mai vii
Inainte de Craciun,
Cand puteam si eu s-adun
O graunta cat de mica,
Ca sa nu cer imprumut
La vecinea mea, furnica,
Fiindca nu-mi da niciodata
Si-apoi umple lumea toata
Ca m-am dus si i-am cerut...

Dar de-acus,
Zise el cu glas sfarsit
Ridicand un piciorus,
Dar de-acusi s-a ispravit...

Cri-cri-cri ,
Toamna gri,
Tare-s mic si necajit!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu